.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیران پیشنهادی زیر فشار افکار عمومی


خبر/نامزدهای پیشنهادی وزارت دولت دهم، حتی اگر به دولت راه نیابند، دست‌کم از این شانس برخوردارند که برای دو،سه شب، افطار را مهمان نمایندگان مجلس باشند.

این روزها اعضای 14 کمیسیون اصلی مجلس برای بررسی صلاحیت‌های نامزدهای وزارت، از نخستین ساعت‌های بعد از ظهر تا پاسی از شب با آنها به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند. برخی از افراد پیشنهاد‌شده از شانس بیشتری برای کسب رأی اعتماد برخوردارند و برخی دیگر اما در همین جلسات ابتدایی، با چالش‌های متعددی روبه‌رو شده‌اند.

محمد علی‌آبادی فرد پیشنهادی برای وزارت نیرو، پیش از آن که فرصت پیدا کند، برای نمایندگان مجلس از آب و فاضلاب و برق سخن بگوید، ناچار شد تا به ابهام‌های دوران حضور خود در سازمان تربیت‌بدنی پاسخ دهد. 134 نماینده مجلس با امضای نامه‌ای خواهان تحقیق و تفحص از عملکرد این سازمان شدند و این مسئله در شرایطی که عمر حضور اداری علی‌آبادی در سازمان ورزش کشور پایان یافته است، پیامی جز تردید نمایندگان برای حضور او در رأس وزارت نیرو ندارد. این نمایندگان خواهان بررسی مواردی همچون دلایل ناکامی در ورزش‌های قهرمانی، ابهام عملکرد مالی تربیت‌بدنی به‌ویژه رسوایی پرونده ساخت‌و ساز مربوط به بازی‌های کشورهای اسلامی و نحوه هزینه‌کرد بودجه‌های بند «ب» شدند

علی‌اکبر محرابیان و پرونده قطور قضایی او موسوم به اتاق امن‌زلزله، شانس حضور مجدد او در وزارت صنایع را کاهش داده است، به ویژه‌ آن‌که توضیح‌های مبهم او، بر تردید و شک برخی نمایندگان مجلس افزوده است.
مسعود میرکاظمی وزیر کنونی بازرگانی نیز که برای تصدی وزارت نفت پیشنهاد شده است، موقعیت چندان خوبی ندارد. به‌ویژه آن‌که مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیر جنوب که از نفوذ بالایی در مجلس برخوردارند، او را فردی غیرنفتی و به تبع، نامناسب برای وزارت نفت دانسته‌اند. حمیدرضا کاتوزیان رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز چنین نظری دارد. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.